Hoe bestel ik bij Onai Zero?
- U kunt de producten via de site bestellen middels de knop "winkelmand".
- Via ons e-mailadres: klantenservice@onaizero.nl
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?
Mogelijk is bij het bestelproces uw e-mailadres foutief of onvolledig opgegeven.
U kunt ons e-mailen of het contactformulier invullen voor een extra bestelbevestiging. Wij passen intern uw mailadres aan zodat u de verzendbevestiging wel goed ontvangt.
Zijn de prijzen bij de producten met of zonder BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Als ik heb een product besteld wat niet op voorraad blijkt te zijn. Wat gebeurd er dan?
Wanneer een product niet op voorraad is, dan is het ook niet mogelijk om dit te bestellen. Echter kan het in zeldzame gevallen voorkomen dat na het bestellen een product niet op voorraad is. U wordt op de hoogte gebracht en een voorstel gedaan afhankelijk van de situatie. Mogelijk is het product na enkele dagen wel weer op voorraad. Mocht u er niet mee eens zijn, dan ontvangt u het betaalde bedrag weer terug. U ontvangt binnen 5 werkdagen het bedrag weer op uw rekening.