Retourneren
Annuleren of retourneren.
Voordat de bestelling is verzonden heeft u de mogelijkheid om te annuleren. U kunt een mail sturen naar klantenservice@onaizero.nl.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. U krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
U kunt en retourlabel opvragen door een mail te sturen naar klantenservice@onaizero.nl. U krijgt dan het orderbedrag min de kosten van de retourzending binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket teruggestort.
Het product dient binnen 14 dagen, ongeopend, en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Bij weigering van de zending, of wanneer de zending niet afgehaald of afgeleverd kan worden, zal het bedrag verrekend met de verzendkosten (variërend tussen € 2,10 en € 6,50) teruggestort worden.
Ik heb een verkeerd product ontvangen.
Als de ontvangen producten niet overeenkomen met de door u bestelde producten is dat natuurlijk erg vervelend. Wij willen dat dan ook graag snel oplossen en vernemen dat graag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Stuurt u ons daarvoor een e-mail klantenservice@onaizero.nl of via het contactformulier en vermeld daarbij het ordernummer en stuur een foto mee. Wij zorgen dan dat het kosteloos wordt omgeruild.
Ik heb een beschadigde bestelling ontvangen.
Wij doen er alles aan om de bestellingen zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. Mocht het zo zijn dat de bestelling beschadigd wordt ontvangen vernemen wij dat graag van u. Mail naarklantenservice@onaizero.nl of via het contactformulier en vermeld daarbij het ordernummer en stuur een foto mee. Wij zorgen dan dat het kosteloos wordt omgeruild.